Rychlé podání

0
(0)

Na této stránce se dozvíte návod na rychlé podání k projektu Meteo Aktuality. Tedy návod jakými způsoby nás lze kontaktovat za konkrétním účelem týkajícím se problematiky předmětů naší činnosti i našeho projektu obecně. Přečtěte si, prosíme, níže uvedené rozlišovací znaky druhů podání neboli důvodů nás kontaktovat. Uvádíme je včetně názorných příkladů.

PODÁNÍ K PROJEKTU METEO AKTUALITY

Veškerá komunikace vůči nám je nazývána obecně PODÁNÍM. Na každý podnět odpovíme ihned, jak to bude možné a to pokud možno v co nejkratším čase. Rozlišujeme tři základní důvody činění podání vůči nám – viz dále.

Kontaktovat nás můžete v případech:

  1. Rady ohledně předmětů naší činnosti
  2. Rady ohledně provozu našeho projektu a stránek
  3. Vyžádání informace o počasí a klimatu (objednání služeb)
  4. Potřebu nahlášení určitého jevu
  5. Jiných obdobných případech ve vztahu k projektu a jeho činnosti

Druhy komunikace

Účelem komunikace mohou být:

  • Dotaz
  • Námět
  • Rozbor
  • Hlášení
  • Objednání služeb

Dotazem rozumíme průměrně stručné podání, kdy je jeho předmětem jednodušší dotaz dle výše uvedených dvou základních kategorií – vyřízení do několika málo minut.

„Očekávají se nad místem A zítra srážky?“

Námětem rozumíme průměrně stručný obsah, kdy je jeho předmětem jednodušší vyjádření kritiky, chvály či návrhu změn v poskytovaných službách naším projektem – vyřízení do několika málo minut, maximálně desítek minut. *

„Velmi oceňuji vaši službu A, bylo by možné rozšířit tuto službu …“?

Rozborem rozumíme naopak obsáhlejší podání obsahující složitější dotaz dle výše uvedených dvou základních kategorií – vyřízení do několika hodin, dnů či případně déle (využívejte k němu přednostně konzultační hodiny).

„Potřebuji zjistit, zda se na našem území dne X vyskytovaly bouřky a zda byly intenzivní“? **

Hlášením rozumíme pouze nahlášení z vaší strany. Jde o nahlášení nějakého jevu, který pozorujete běžně v krajině a tento souvisí s tématikou (obory) naší činnosti. Vidíte například něco, co ale nedokážete pojmenovat. Můžete též využít tento formulář a sdělit nám o jevu veškeré vám známé informace. Pokusíme se situaci rozluštit.

„Na obloze jsem pozoroval/a jakýsi vír, jakoby se jednalo o malé tornádo – co to mohlo být“? **

Objednáním služeb rozumíme využití formuláře pro objednání dostupných emailových služeb. Ve zprávě je třeba uvést email, na který bude služba zaslána/zasílána. Dobré je uvést nějaké jméno (postačí název/nick). V případě objednání jednorázové předpovědi je nutné specifikovat parametry podle nabídky ve formuláři. Vše se vyplňuje ve formuláři, včetně emailu. Ten bude cílovou adresou, kam přijde email s informacemi od nás. Ve formuláři uvedete druh, termín předpovědi, místo, požadované prvky či rozšiřující popis. Pokud neuvedete prvky, bude poskytnuta obecná předpověď základních.

„Zdeněk025: Mám zájem o zaslání předpovědi počasí podle uvedeného …“***

*  Odpovíme ihned (potvrzení podání a návrh řešení či odhad délky jeho trvání), odpověď s výsledkem zašleme, dle dohody v první komunikaci, později).

** Následují další identifikační či vámi požadované údaje, vše co víte a co jste pozorovali.

*** Vše je uvedeno prostřednictvím dalších polí formuláře, ve zprávě není nutno uvádět znovu.

Uvedené dotazy jsou pouze příklady situací, pro které je konkrétní typ podání vhodný.

KDE A JAK UČINIT PODÁNÍ 

Nabízíme několik možností, jak nás za těmito účely kontaktovat. Mezi základní se řadí oficiální podání prostřednictvím formulářů (možno přímo z naší stránky, tzv. forma formuláře) nebo klasické emailové zprávy. Poté nabízíme ostatní možnosti, mezi které se řadí zejména komunikace na stránkách sociálních sítí.

Formuláře (5): Obecné (3)

Vždy soukromě, základ pro oficiální rychlé podání, odpovíme co nejrychleji ve vztahu k typu podání.

  1. Dotazy/náměty – pro jednoduché otázky a náměty ohledně oborů činnosti i fungování projektu.
  2. Zadání – pro obsáhlejší zpracování tématu, menší studie a podobně. Něco čím bude nutné se více a déle zabývat.
  3. Hlášení – pro nahlášení pozorovaného jevu týkajícího se oborů činnosti (pro obecné ohlášení či za účelem objasnění).

Objednání služeb (2)

  1. Počasí na email – služba na objednání, trvale poskytovaná předpověď počasí na 48 hodin dopředu denně do doby zrušení (shodná akce, jen směřující ke zrušení zasílání – přes tentýž formulář).
  2. Počasí na vyžádání – služba na objednání, jednorázově poskytnutá předpověď počasí dle požadavků uvedených zadavatelem (místo, termín, prvky, další informace). Není třeba rušit, po zaslání předpovědi můžete napsat zpět pro rozšíření informací či objasnění nejasností. Komunikace může pokračovat.

Máte dotaz či nám chcete něco ohlásit? Jaký druh formuláře bude vašemu podnětu nejvíce vyhovovat?

FORMULÁŘ PRO DOTAZY/NÁMĚTY

FORMULÁŘ PRO ZADÁNÍ

FORMULÁŘ PRO HLÁŠENÍ

Chcete si objednat předpověď počasí na míru? Pro ČR zasílanou pravidelně nebo pro konkrétní místo, čas a událost zaslanou jednorázově? Využijte naše další služby rychlého kontaktu přes email!

FORMULÁŘ POČASÍ NA EMAIL (pravidelná služba)

FORMULÁŘ POČASÍ NA VYŽÁDÁNÍ (jednorázová služba)

Více informace o obou najdete na naší stránce Počasí na email. Právě na té najdete možnost objednání těchto služeb v podobě formulářů pro přihlášení (u první i odhlášení).

Jde o oficiální podání, vždy se jím budeme zabývat a vždy vám zašleme zpět: a) Potvrzení doručení podání – souhrn odeslaného a poté samotnou b) Odpověď jako vyjádření k obsahu podání. U některých druhů případně i další odpovědi jako řešení případu. Potvrzení vám přijde ihned, jde o automatický text, neodpovídejte na něj. Doba mezi tím a obdržením odpovědi může být různá. Jednodušší dotazy vyřídíme do několika málo hodin. Dále bude probíhat komunikace přes email do případného úplného vyřízení dotazu, rádi se vám budeme věnovat a pokud možno odpovíme na další nejasnosti.

Emailová zpráva

Email: info@pocasimeteoaktuality.cz (vždy soukromě, prostřednictvím něho s vámi budeme komunikovat i v reakci na formulářová podání).

U výše uvedených, směřujících na naší emailovou adresu garantujeme vždy rychlou první odpověď. Dále záleží na typu podání a složitosti či obsáhlosti zadání nebo samozřejmě na denní době.

Vedlejší kontakty

Další možné způsoby kontaktu, několik způsobů (neoficiální podání):

  • Facebook: stránka @pocasimeteoaktuality (veřejně – komentář, během dne průměrně rychlá odpověď)
  • Web: Komentáře obsahu (vždy veřejně, negarantujeme rychlou odpověď oproti oficiálním podáním)

KDY NEJLÉPE PODÁNÍ UČINIT

U všech možností platí obecně kdykoli. Avšak zabývat se jím budeme, ihned jakmile to bude možné. Proto je lepší využít běžnou denní dobu, kdy se vám dostane v případě potřeby rychlé odpovědi.

K dispozici jsme zde: denně cca 9:00 až 20:00 hodin.

Kontakt lze zvolit podle vašich preferencí, na emailu jsme k dispozici denně průběžně. Na Facebooku proměnlivě. Novinkou jsou formuláře pro snazší soukromý kontakt s možností řešení obsáhlejšího tématu či problematiky přímo z našeho webu. Narazíte-li při procházení webu na nejasnosti, neváhejte kliknout na patřičný formulář a rychle se nás zeptat. Přitom můžeme ihned dále pokračovat v prohlížení našeho webu. Pokud učiníte podání mimo uvedenou dobu, bude trvat odpověď o něco déle. Za využití kontaktní cesty děkujeme, vaše Meteo Aktuality.

Těšíme se na vaše zajímavé dotazy různého druhu, vždy vám na ně rádi odpovíme! Pokud to bude možné, přímo objasníme věc a poskytneme přímou odpověď. Nebo alespoň doporučíme a odkážeme vás na patřičné instituce nebo webové stránky.

Jak se vám tento příspěvek líbil?

Prosíme o jeho hodnocení!

Průměrné hodnocení 0 / 5. Počet hlasů: 0

Žádné hlasování. Buďte první, kdo ohodnotí příspěvek!

Shrnutí
Datum
Název položky
Rychlé podání
Hodnocení
5